پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261838
فضاي مجازي در دنياي امروز تبديل به فضاي حقيقي شده است
تاریخ انتشار : 1402/04/18 09:06:08
نمایش : 780
فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري گفت: امروز حضور در فضاي مجازي در واقع حضور در ميدان حقيقي است و بايد افراد در صحنه حضور داشته باشند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سردار علي محمد اکبري در گفتگو با جهانبين نيوز با اشاره به اينکه فضاي مجازي هم فرصت است و هم تهديد اظهار کرد: ما با ورود به موقع فضاي مجازي بايد بتوانيم تهديد را به فرصت تبديل کنيم.

وي تصريح کرد: با توليد محتوا جذاب و به موقع مي‌توان از کوچک‌ترين اتفاقات و حوادث بهره برداري لازم را به دست گرفت.

سردار اکبري با بيان اينکه به اينکه رهبر معظم انقلاب اسلامي چندين سال است که در گفتمان‌هاي خود هوشياري در فضاي مجازي را مطالبه کرده‌اند گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامي اگر از فضاي مجازي غافل شويم، نيروهاي مؤمن و انقلابي اين ميدان را خالي کنند مطمئناً ضربه خواهيم خورد پس لازم است هر کس به اندازه توان و هنر خود بايد در اين ميدان حضور يابد.

وي با اشاره به اينکه تمامي حوادث و فتنه‌هايي که در گذشته اتفاق افتاده ريشه آن از فضاي مجازي بوده است بيان داشت: حضور در فضاي مجازي خود يک جنگ نرم با دشمن بوده که نياز است همه ما در آن حضور داشته باشيم.

سردار اکبري با تاکيد بر اينکه برخي اقدامات بچه‌هاي انقلابي در فضاي مجازي منجر به عقب نشيني دشمن مي‌شود اظهار کرد: امروز حضور در فضاي مجازي در واقع حضور در ميدان حقيقي است و بايد افراد در صحنه حضور داشته باشند.

وي با اشاره به اينکه عده‌اي به دنبال جنگ رواني هستند اذعان داشت: مجموعه بسيجي ما نسبت به فضاي مجازي بايد حساس باشند و نگذارند دشمن اين فضا را به دست بگيرد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html